farmbuddyilder.info Forum Hovedsiden farmbuddyilder.info

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Svineinfluensa

Start Nytt Tema   Svar på Tema    farmbuddyilder.info Forum Hovedsiden -> Generell diskusjon
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
stig d

Ble Medlem: 18 Jun 2009

InnleggSkrevet: Søn Nov 08, 2009 5:58 pm    Tittel: Svineinfluensa Svar med Sitat

Nå har Nasse blitt syk.
Det hjalp ikke å være forsiktig å ikke la han få kos. Det godtok han heller overhodet ikke. Han SKULLE ha kos. Gikk etter og gikk etter å klatra oppover føttene og oppi fanget.
I går hadde han feber, litt mindre idag. Han hoster litt og er litt tungpusta innimellom. Allmenntilstanden hans er forholdsvis bra, noe slapp selvfølgelig men jeg er ikke redd for han ennå.
Han er ikke alvorlig syk men følger selvfølgelig med og er veldig glad det er mandag i morgen i tilfelle det verste.
Andre med erfaring?

Hilsen Gunn
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
stig
Site Admin

Ble Medlem: 27 Mai 2007

InnleggSkrevet: Ons Nov 25, 2009 2:55 am    Tittel: Svar med Sitat

hei hvordan går det med han ? har heldigvis ungått dette med influensan her så langt så jeg har dessverre ingen erfaring med hvordan den funger på ilder ..
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
stig d

Ble Medlem: 18 Jun 2009

InnleggSkrevet: Søn Jan 31, 2010 7:35 pm    Tittel: Svar med Sitat

Ja ja, bedre sent enn aldri.
Jeg har desverre ikke sett innom her på lang tid.

Men Nasse har det bare bra han som du veit.
Men svineinfluensaen var absolutt ikke til å spøke med.
Jeg trodde faktisk at han skulle dø noen dager, han fikk nemelig svært vanskelig for å puste,feber og en forferdelig hoste.
Pusten var verst.
Fikk antibiotika til dem begge så det endte bra, heldigvis.
Det var ikke like ille med pusten til Nora, men vanlig feber og den forferdelige hosten hadde hun også en ukes tid.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    farmbuddyilder.info Forum Hovedsiden -> Generell diskusjon Alle klokkeslett er GMT
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet