| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Katrine
Ble Medlem: 07 Nov 2007 Innlegg: 40
|
Skrevet: Tir Nov 04, 2008 12:19 pm Tittel: fadder |
|
|
er det noe spesielt man må gjøre for å bli farmbuddyfadder?
tenkte tanken og har lyst til å bli det selv  _________________ Timmi<3 Flippen<3 Snuppa<3 Kira<3
R.I.P og dyp savn Timon<3 |
|
| Til Toppen |
|
 |
tina
Ble Medlem: 12 Aug 2007 Innlegg: 258 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Tir Nov 04, 2008 7:34 pm Tittel: |
|
|
Tenkte du på arbeidsoppgavene eller hvordan du skal bli fadder ? _________________ Tina og ilderdottene : Schabo, Schira, Ludvig, Schunk, Aqua, Hercules, Punky, Silas og Dark Passion
+ Galaxy's Aeris og Amaranth som camper hos meg men eies av Stine Hatlebakk |
|
| Til Toppen |
|
 |
Katrine
Ble Medlem: 07 Nov 2007 Innlegg: 40
|
Skrevet: Tir Nov 04, 2008 7:42 pm Tittel: |
|
|
begge deler. tenkte mest på det å bli fadder. men også da greit å vite arbeids oppgavene  _________________ Timmi<3 Flippen<3 Snuppa<3 Kira<3
R.I.P og dyp savn Timon<3 |
|
| Til Toppen |
|
 |
tina
Ble Medlem: 12 Aug 2007 Innlegg: 258 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Tir Nov 04, 2008 10:07 pm Tittel: |
|
|
Hovedoppgaven til fadderene er å bistå nye FarmBuddy eiere ved spørsmål rundt det å ha ilder.
Det er ønskelig at man kan reise på besøk om det er behov og man skal inkludere folk ved treff og utstillinger.
I tillegg skal man være behjelpelig med å skaffe pass ved ferier ol. Kan man ikke selv passe kontakter man Stig eller meg slik at vi finner en annen fadder i området som kan ta passet.
Det vanligvis ikke noe særlig jobb med å være fadder. De fleste dyra
er snill, god og relativt bra dotrent ved overlevering. Men er man feks førstegangseier kan det være trygt og godt og ha noen med lengre erfaring og støtte seg til.
For å bli fadder melder man sin interesse pr pm til Stig eller meg. _________________ Tina og ilderdottene : Schabo, Schira, Ludvig, Schunk, Aqua, Hercules, Punky, Silas og Dark Passion
+ Galaxy's Aeris og Amaranth som camper hos meg men eies av Stine Hatlebakk |
|
| Til Toppen |
|
 |
|